07 maj: Aktietilbagekøbsprogram
07 maj: Ekstraordinære indfrielser (CK93)
07-05-2018 07:00:30

Aktietilbagekøb i Danske Bank: Transaktioner i uge 18

Relateret indhold
25 maj - 
Minister: Mulighed for flere sager mod Danske Bank
15 maj - 
Tirsdagens aktier: Pandora og NKT blev straffet i negat..
15 maj - 
Aktier/middag: Pandora og NKT presser negativt C25
Relateret debat
26 maj - 
Danske Bank har ikke gjort noget ulovligt.
25 maj - 
Maerskfonden er største enkeltaktionær i D..
25 maj - 
Jamen ingen er tvivl om din store støtte til din arbejd..

Selskabsmeddelelse

 

 

 

 

Meddelelse nr. 32/2018

 Koncernkommunikation

Holmens Kanal 2 – 12

1092  København K

Telefon 45 14 56 95

 

 

Dato

7. maj 2018

Aktietilbagekøb i Danske Bank: Transaktioner i uge 18

Den 2. februar 2018 offentliggjorde Danske Bank A/S et aktietilbagekøbsprogram. Aktietilbagekøbet bliver foretaget i henhold til Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) nr. 596/2014 af 16. april 2014, også kaldet ”Markedsmisbrugsforordningen”. Aktietilbagekøbet på 10 mia. kr. dog maksimalt 85 mio. aktier, gennemføres i perioden 5. februar 2018 til senest 1. februar 2019.

Under aktietilbagekøbsprogrammet er der i uge 18 foretaget følgende transaktioner:

 Antal

aktier

Gennemsnitlig

købspris, DKK

Transaktions-værdi, DKK

I alt, seneste meddelelse

 10.021.000 

 

 2.358.566.730 

30. april 2018 200.000  216,87 43.374.000 
1. maj 2018 190.000  217,51 41.326.900 
2. maj 2018 195.000  218,22 42.552.900 
3. maj 2018 200.000  216,79 43.358.000 
4. maj 2018 198.000  215,99 42.766.020 
I alt akkumuleret i uge 18 983.000   213.377.820 

I alt akkumuleret

under aktietilbagekøbsprogrammet

 11.004.000 

 

 2.571.944.550 

Efter ovenstående transaktioner ejer Danske Bank A/S i alt 13.444.139 egne aktier, eksklusive investering på vegne af kunder, svarende til 1,50 pct. af Danske Bank A/S aktiekapital.

Transaktionsdata vedrørende aktietilbagekøb i detaljeret og sammenfattet form vedhæftes i overensstemmelse med Kommissionens delegerede forordning (EU) 2016/1052 af 8. marts 2016.

Med venlig hilsen

Danske Bank

                                                                                                 

Kontaktperson: Pressechef Kenni Leth, telefon 45 14 14 00

Vedhæftede filer

Primary Logo

Opret kommentar

Relateret debat

  • 1 uge
  • 1 måned
  • 1 År
22 maj
DANSKE
Det kunne være dejligt hvis Hr. Borgen kunne komme ind under Papes nye tiltag med at udvise kriminel..
5
22 maj
DANSKE
Ledelsessvigt?????????????????Så skulle du eddermamer hellere skrive om de 12 milliarder der er send..
4
22 maj
DANSKE
Ja det er da jeres indlæg, der er syge. Kriminelle og uduelige medarbejdere findes overalt. Og det e..
4
22 maj
DANSKE
Det giver ingen mening at straffe ejerne, som jo også er den lille aktionær som dig og mig. Straf b..
3
25 maj
DANSKE
Det mest sørgelige af det hele er, at Nordea og DDB ved at de slipper godt afsted med det. Erhvervli..
2
25 maj
DANSKE
Der var engang  en stor og flot hæderkronede bank, som lå i et af verdens bedste lande. Landet der v..
2
23 maj
DANSKE
Det er jo ikke de regler du der beskriver der giver moralske eller etiske problemer. Bankerne kan go..
2
23 maj
DANSKE
Tror du ikke snarere at man løber en risiko for at kunderne løber skrigende bort, hvis de administra..
2
23 maj
DANSKE
Danske bank ikke falder mere en de gør. Forventer selv at der snart må Komme et stort flush aut , da..
2
22 maj
DANSKE
Du kender åbenbart ikke til de sager, der har været i Vestas. Har du heller ikke hørt om de bestikke..
2

Telia er tæt på milliardopkøb af Bonnier Broadcasting - citat

25-05-2018 10:55:43
Telekoncernen Telia rygtes tæt på et opkøb af tv-selskabet Bonnier Broadcasting, der blandt andet ejer TV4, Cmore og den finske udgave af MTV3.Det skriver det svenske branchemedie Resumé, der har sin viden fra "velplacerede kilder". Prisen skulle være på 10-12 mia. svenske kr., hvilket svarer til 7,3-8,7 mia. kr. Telia har de senest år skilt sig af med sine aktiviteter i Asien og har været på jagt..

Aktier/tendens: Positiv stemning ser ud til at løfte danske aktier

25-05-2018 08:10:11
Der er lagt op til en positiv dag, når det danske aktiemarked sætter gang i handlen fredag morgen, hvor Ørsted og Pandora kan komme i fokus efter torsdagens store fald.De amerikanske aktier sluttede torsdagen med små minusser, mens de asiatiske aktieindeks lå med blandede fortegn fredag morgen. De amerikanske futures og den tyske DAX-future ligger til gengæld med stigninger omkring en time før den..

Hartmann Q1: Sætter gang i effektiviseringsprogram for at nå 2018-mål

24-05-2018 14:29:06
Fremgang i emballagesalget og et højere teknologisalg prægede årets første kvartal hos emballageproducenten Brødrene Hartmann, der kom ud af perioden med en stigning i både omsætningen og indtjeningen.I første kvartal omsatte virksomheden for 624 mio. kr. mod 572 mio. kr. i samme periode af 2017, og fremgangen kom, på trods af at valutakurser påvirkede omsætningen i år med 55 mio. kr. Det fremgår ..

Mest læste nyheder

  • 24 timer
  • 48 timer
  • 1 uge

Relaterede aktiekurser

Danske Bank A/S 212,40 -0,2% Fald i aktiekurs

Køb- og salgsanbefalinger

  • Trend
  • Pengemaskinen

Copyright Euroinvestor A/S 2018  Disclaimer  |  Cookie- og privatlivspolitik  |  Persondatapolitik
Aktieinformation leveres af Morningstar.
Data er forsinket 15-20 minutter iht. de enkelte børsers regler om videredistribution.
 
27. maj 2018 13:56:50
(UTC+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris
Version: LiveBranchBuild_20180525.2 - EUROWEB4 - 2018-05-27 13:56:50 - 2018-05-27 13:56:50 - 1 - Website: OKAY