Tidligere milliardforvalter har købt op i en af 'Danmarks billigste' aktier - ser kurstrigger og stigning på 54 pct.
Anders Folmer er gået fra at investere milliarder i store danske aktier hos ATP til selvstændig aktieforvalter. Han går efter selskaber, som markedet overser og har lige nu et godt øje til et kendt dansk selskab, som kan få gavn af en skattelettelse allerede fra i år.

