11 sep: Lundbeck/CEO: Kunne ikke sige nej til Teva
11 sep: Dong/Sydbank: Vigtig sejr men lav afregningspris et hår i suppen ..
11-09-2017 10:30:26

NNIT A/S: NNIT og big-data-drømmehold udvikler værktøjer til kundesupport

Relateret indhold
17 dec - 
Aktier/tendens: Slagne Ørsted i fokus på dag hvor pilen..
17 dec - 
NNIT/MS: Rykker et skridt tilbage med anbefalingen af a..
12 dec - 
Onsdagens aktier: Kritiserede Pandora spændte ben for C..
Relateret debat
09 jan - 
Bundsolide aktier der udsættes for et mindre hovedløst ..
09 jan - 
Ja NNit ser stærk up for tiden.
09 jan - 
Nu skal vi holde øje med 220, her kan der sælges lidt. ..

Pressemeddelelse

NNIT og big-data-drømmehold udvikler værktøjer til kundesupport

Den største danskejede udbyder af it-service, NNIT, udvikler enestående værktøjer på kunstig intelligens sammen med dansk iværksætter.

  • NNIT går sammen med SupWiz om at udvikle næste generation af intelligent software til kundeservice

  • SupWiz og NNIT vil sammen udvikle en verdensførende portefølje af værktøjer til virksomheders kundeservice baseret på kunstig intelligens

  • Løsningen bliver en del NNITs kontinuerlige bestræbelser på at tilbyde konkurrencedygtige globale ydelser til kundeservice og støtte de kunder, der ønsker at styrke deres kundeserviceydelser

  • Aftalen betyder, at SupWiz stiller sin dybe viden og indsigt i maskinlæring og algoritmer til rådighed, imens NNIT indgår i samarbejdet med et hold specialister, der kombinerer viden om procesoptimering, kundeservice-processer, data og knowhow.

København, 11. September 2017 - NNIT A/S går sammen med SupWiz for at bruge nogle af verdens førende specialister inden for big data kundeservice og maskinlæring til at udvikle en portefølje af værktøjer til drift af kundeservice.

SupWiz og NNIT vil sammen udvikle en verdensførende portefølje af værktøjer til virksomheders kundeservice baseret på kunstig intelligens.

"SupWiz består af nogle af verdens førende universitetsforskere i algoritmer. Kombinationen af dette universitetsdrømmehold og virksomhedseksperter er ret unik i vores industri," forklarer Jens Maagøe, Teknologidirektør, NNIT. Han fortsætter:  

"De fleste er enige om, at alle virksomheder bliver nødt til at bygge maskinlæring og kunstig intelligens ind i deres digitalisering, men de konkrete eksempler er stadig sjældne, så vi er stolte over at gå forrest i udviklingen." 

Løsningen bliver en del af NNITs kontinuerlige bestræbelser på at tilbyde globale ydelser til kundeservice og støtte de kunder, der ønsker at styrke deres kundeserviceydelser.

Aftalen betyder, at SupWiz stiller sin dybe viden og indsigt i maskinlæring og algoritmer til rådighed, imens NNIT indgår i samarbejdet med et hold specialister, der kombinerer viden om procesoptimering, kundeservice-processer, data og knowhow.

Stephen Alstrup, Professor i algoritmik, Københavns Universitet og administrerende direktør for SupWiz forklarer:

"Vi er glade for samarbejdet med NNIT om at bygge kunstig intelligens ind i de ydelser, de leverer i Danmark og globalt. NNIT har en stærk arv som ledende udbyder af IT-services og -konsulentydelser og tilbyder en guldmine af historiske data og knowhow. Vi glæder os til at lære mere om deres processer og forretning."

SupWiz og NNIT vil med softwaren hjælpe virksomheder fra forskellige industrier med at udnytte den nye, digitale teknologis fulde potentiale og gentænke deres processer og forretningsmodeller.

Teknologier baseret på kunstig intelligens vil fra 2020 indgå i næsten hvert eneste nye softwareprodukt

1

  • Kombinationen af maskiner og mennesker kan opnå meget mere sammen, end de kan hver for sig1

I 2021, forudsiger Gartner, vil 40 % af nye virksomhedsapplikationer implementeret af serviceudbydere inkludere teknologier baseret på kunstig intelligens2

  • I 2020 vil mere end 40 % af alle projekter inden for dataanalyse have relation til kundeoplevelsen3

  • Yderligere oplysninger

    Helga Heyn, NNIT Communications, +45 30 77 81 41, hhey@nnit.com

    Om NNIT

    NNIT A/S er en af Danmarks førende leverandører af IT-services og rådgivning. NNIT A/S leverer en bred vifte af IT-services og -løsninger til sine kunder, primært inden for life-sciences-sektoren i Danmark og internationalt samt til kunder inden for kundegrupperne public, enterprise og finans i Danmark. NNIT A/S har flere end 2.800 medarbejdere www.nnit.com

    Om SupWiz

    SupWiz's algoritmeteam er unikt - måske det stærkeste hold globalt en start-up har haft. SupWiz's fokus er at bruge machine learning til at bringe kundesupport- og service til det næste digitale AI niveau. SupWiz's løsning består af "ticket routing", chatbots, effektive agenter og selvhjælps-systemer, som bl.a. benytter deep learning teknikker, der går længere end state-of-the-art.

    https://www.supwiz.com/

    1

    https://www.gartner.com/newsroom/id/3763265

    2

    https://www.gartner.com/smarterwithgartner/artificial-intelligence-and-the-enterprise/

    3

    https://www.gartner.com/binaries/content/assets/events/keywords/crm/gartner-crm-predicts.pdf

    NNIT og big-data-drømmehold udvikler værktøjer til kundesupport


    This announcement is distributed by Nasdaq Corporate Solutions on behalf of Nasdaq Corporate Solutions clients.

    The issuer of this announcement warrants that they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein.

    Source: NNIT A/S via Globenewswire

    Opret kommentar

    Relateret debat

    • 1 uge
    • 1 måned
    • 1 År
    09 jan
    NNIT
    Nu skal vi holde øje med 220, her kan der sælges lidt.   Men IT er stedet at være, Simcorp er også i..
    1

    Aktier/tendens: Pandora og Ørsted fortsat i fokus i positivt marked

    15-01-2019 08:33:27
    Stigninger i Asien ventes tirsdag at skylle ind over de europæiske markeder og sørge for god stemning fra morgenstunden. Det viser udviklingen på futuresmarkedet da også. Den tyske Dax-futures stiger 0,8 pct. og amerikanske futures på de tre toneangivende indeks ligger 0,6-0,8 pct. højere. I Kina har en reformkommission annonceret flere støttetiltag for at stimulere den økonomiske vækst. Meldinge..

    Høreapparater: Administrativ fejl har sendt Widex ud af VA-kontrakten

    14-01-2019 11:31:34
    Mens de danske selskaber GN Hearing og William Demant Holding har haft pæn succes hos den offentlige amerikanske salgskanal Veterans Affairs (VA) gennem de seneste to måneder, har privatejede Widex slet ikke været at finde i tallene.Og det skyldes, at selskabet slet ikke sælger høreapparater hos VA, der tilpasser produkter til militærveteraner, lige nu.Årsagen til det ligger i en administrativ fej..

    GN Hearing fortsætter succesfuldt ridt hos amerikanske veteraner

    14-01-2019 08:29:57
    Introduktionen af topproduktet Resound Linx Quattro hos den offentlige amerikanske salgskanal Veterans Affairs (VA), der tilpasser høreapparater til militærveteraner, har været succesfuld for GN Hearing.Produktet kom med i VA-kontrakten ved lanceringsvinduet i november, og i sidste års ellevte måned tog GN Hearings markedsandel hos VA et ordentligt hop.Den position er siden blevet udbygget i decem..

    Mest læste nyheder

    • 24 timer
    • 48 timer
    • 1 uge
    1
    Aktier/Sydbank: Udsigt til dansk afkast under historiske niveauer
    2
    Tirsdagens aktier: Stærk trio tippede C25 til spinkelt plus
    3
    Pandora/Danske: Sænker anbefaling til "hold" fra "køb"- NY
    4
    Hurra for ‘short-selling’
    5
    Tyskland/Sydbank: Tæt på recession i fjerde kvartal

    Relaterede aktiekurser

    Nnit A/S 203,50 0,0% Aktiekurs uændret
    Nnit Ord Shs 203,50 0,0% Aktiekurs uændret

    Køb- og salgssignaler

    • Trend
    • Pengemaskinen

    Copyright Berlingske Media 2019  Handelsbetingelser  |  Cookiedeklaration  |  Cookie- og Privatlivspolitik  |  Ophavsret og vilkår
    Aktieinformation leveres af Morningstar.
    Data er forsinket 15-20 minutter iht. de enkelte børsers regler om videredistribution.
     
    16. januar 2019 09:11:50
    (UTC+01:00) Brussels, Copenhagen, Madrid, Paris
    Version: LiveBranchBuild_20190108.3 - EUROWEB6 - 2019-01-16 09:11:50 - 2019-01-16 09:11:50 - 1 - Website: OKAY