Henter kommentarer

Dansk selskab i nyt samarbejde med Ferrari


Bang & Olufsen indgår et nyt samarbejde med Ferrari.

Den danske producent af tv og højtalere i luksusklassen vil i andet halvår af 2023 lancerer en serie af lydprodukter under både B&O-varemærket samt Ferrari.

Det fremgår af en pressemeddelelse fra B&O.

Det fremgår ikke mere præcist, hvilke produkter, der er tale om, men Christoffer Poulsen, chef for forretningsudvikling og strategiske partnerskaber hos Bang & Olufsen, er sikker på at den nye kollektion bliver »fantastisk«.

»Ferrari står for eksklusivitet, verdensklasse performance, og tidløst design, og vi deler disse værdier. I Bang & Olufsen er vi drevet af en passion for at skabe magiske øjeblikke for vores kunder. Med Ferrari vil vi lave en fantastisk specialkollektion af produkter, der vil gøre netop det,« siger Christoffer Poulsen ifølge pressemeddelelsen.

Selskabet har allerede et samarbejde med Ferraris Formel 1-hold, og derfor kan man under Formel 1-løbene spotte det danske varemærke på Ferraris røde biler.

Læs også: Tre ud af fire danskere kender ikke til 'attraktiv opsparingsform'

Læs også: Investorer sælger ud af risiko – i stedet lægger de sig i denne sikre havn