Sundhedsinvestor om Novo-aktien: Der er håb forude


- Der er håb forude, siger sundhedsinvestor Claus Johansen fra Global Health Invest i dagens udgave af Millionærklubben.
Han påpeger at Novo Nordisk på de seneste sundhedskonferencer har præsenteret pæne data, og at lanceringen af Wegovy-pillen har været god.
Dog har han ikke købt aktien. Han afventer et kommende sammenligningsstudie mellem Novo Nordisk og Eli Lillys fedmemidler, fortæller han.
Mere nøjagtigt drejer det sig om et såkald head to head-studie, REIMAGINE-4, i type 2-diabetes-patienter med midlerne cagrisema og tirzepatide.
Du kan høre hans perspektiver på aktierne og sundhedssektoren bredt i mandagens udgave af Millionærklubben her.