Den amerikanske streaminggigant Netflix er berygtet for at være sparsomme med at offentliggøre data om deres brugeradfærd.
Men på en konference mandag på i Californien løftede Netflix-topchefen Ted Sarandos sløret for hvilke serier, Netflix-brugerne har spenderet flest timer på, de første 28 dage efter de er blevet udgivet, skriver MarketWatch.
“Bridgerton,” sæson 1 — 625 millioner timer
“Money Heist,” sæson 4 — 619 millioner timer
“Stranger Things 3” — 582 millioner timer
“The Witcher,“ sæson 1 — 541 millioner timer
“13 Reasons Why,” sæson 2 — 496 millioner timer
“13 Reasons Why,” sæson 1 — 476 millioner timer
“You,” sæson 2 — 457 millioner timer
“Stranger Things 2” — 427 millioner timer
“Money Heist,” sæson 3 — 426 millioner timer
“Ginny & Georgia,” sæson 1 — 381 millioner timer
Læs også: Nu er han igen verdens rigeste
Læs også: Kommentar: Kan man knuselske blockchain og grine med af kryptofans samtidig?
