Den amerikanske streaminggigant Netflix er berygtet for at være sparsomme med at offentliggøre data om deres brugeradfærd.
Men på en konference mandag på i Californien løftede Netflix-topchefen Ted Sarandos sløret for hvilke serier, Netflix-brugerne har spenderet flest timer på, de første 28 dage efter de er blevet udgivet, skriver MarketWatch.
- “Bridgerton,” sæson 1 — 625 millioner timer
- “Money Heist,” sæson 4 — 619 millioner timer
- “Stranger Things 3” — 582 millioner timer
- “The Witcher,“ sæson 1 — 541 millioner timer
- “13 Reasons Why,” sæson 2 — 496 millioner timer
- “13 Reasons Why,” sæson 1 — 476 millioner timer
- “You,” sæson 2 — 457 millioner timer
- “Stranger Things 2” — 427 millioner timer
- “Money Heist,” sæson 3 — 426 millioner timer
- “Ginny & Georgia,” sæson 1 — 381 millioner timer
Læs også: Nu er han igen verdens rigeste
Læs også: Kommentar: Kan man knuselske blockchain og grine med af kryptofans samtidig?


shoppingtips med reklamelinks
Det koster 0 kr. - vind luksusophold til 8.000 kroner
Læs også: Aktiechef: Aktier kan stige til nye højder
Læs også: Chefanalytiker sætter ord på chok-tal: Det er konsekvensen
Læs også: Danske aktier stiger
Læs også: Boligredaktør: Rentesænkning på vej
Læs også: Boligredaktør: Stagflation kan ramme USA
Læs også: Seniorøkonom: Ny svag arbejdsmarkedsrapport fra USA