Den amerikanske streaminggigant Netflix er berygtet for at være sparsomme med at offentliggøre data om deres brugeradfærd.

Men på en konference mandag på i Californien løftede Netflix-topchefen Ted Sarandos sløret for hvilke serier, Netflix-brugerne har spenderet flest timer på, de første 28 dage efter de er blevet udgivet, skriver MarketWatch.

  • “Bridgerton,” sæson 1 — 625 millioner timer

  • “Money Heist,” sæson 4 — 619 millioner timer

  • “Stranger Things 3” — 582 millioner timer

  • “The Witcher,“ sæson 1 — 541 millioner timer

  • “13 Reasons Why,” sæson 2 — 496 millioner timer

  • “13 Reasons Why,” sæson 1 — 476 millioner timer

  • “You,” sæson 2 — 457 millioner timer

  • “Stranger Things 2” — 427 millioner timer

  • “Money Heist,” sæson 3 — 426 millioner timer

  • “Ginny & Georgia,” sæson 1 — 381 millioner timer

Læs også: Nu er han igen verdens rigeste

Læs også: Kommentar: Kan man knuselske blockchain og grine med af kryptofans samtidig?